вівторок, 13 вересня 2016 р.

Інтерактивне шкільне методичне об'єднання вчителів української мови та літератури Токмацької ЗОШ№5

Реформування освіти, оновлення змісту шкільних предметів, методичні рекомендації щодо викладання української мови та літератури в 2016-2017 начальному році спонукають учителів української мови та літератури Токмацької ЗОШ№5 пильно вдивлятись у нові орієнтири освіти.
Для нас, учителів української, реформування освіти полягає у першу чергу в оновленні методик навчання, осучасненні форм і методів, що використовуються на уроці й позаурочній діяльності. Повноцінна реалізація компетентнісного, діяльнісного й особистісно-орієнтованого підходів передбачає активну взаємодію між учнями й учителем, широке застосування проблемного викладання навчального матеріалу, пошукове та дослідницьке навчання, учнівські проекти.
Завдяки інтерактивній співпраці учень здобуватиме знання не як готовий освітній продукт «на вимогу вчителя», а вироблятиме самостійну, активну позицію у сфері предметних і ключових компетентностей.
Отже, як практично втілити на уроках засади компетентнісного, діяльнісного й особистісно-орієнтованого підходів у навчанні, розглядали вчителі української мови та літератури Токмацької ЗОШ№5 під керівництвом керівника ШМО Лебедєвої І.М.: Козачок І.В., Романюк Л.І., Сіренко Г.В.






Немає коментарів:

Дописати коментар