Реформування освіти, оновлення змісту
шкільних предметів, методичні рекомендації щодо викладання української мови та
літератури в 2016-2017 начальному році спонукають учителів української мови та літератури Токмацької ЗОШ№5 пильно вдивлятись у
нові орієнтири освіти.
Для нас, учителів української, реформування освіти полягає у першу чергу в оновленні методик навчання,
осучасненні форм і методів, що використовуються на уроці й позаурочній
діяльності. Повноцінна реалізація компетентнісного, діяльнісного й
особистісно-орієнтованого підходів передбачає активну взаємодію між учнями й
учителем, широке застосування проблемного викладання навчального матеріалу,
пошукове та дослідницьке навчання, учнівські проекти.
Завдяки інтерактивній співпраці учень
здобуватиме знання не як готовий освітній продукт «на вимогу вчителя», а
вироблятиме самостійну, активну позицію у сфері предметних і ключових
компетентностей.
Отже, як практично втілити на уроках засади компетентнісного,
діяльнісного й особистісно-орієнтованого підходів у навчанні, розглядали вчителі української мови та літератури Токмацької ЗОШ№5 під керівництвом керівника ШМО Лебедєвої І.М.: Козачок І.В., Романюк Л.І., Сіренко Г.В.
Немає коментарів:
Дописати коментар